مــــــــرد من



♫☜♡☞در غروبی ابدی ☜♡☞ ♫
♥ ̶Ɩ̶σ̶ν̶є̶ ̶f̶σ̶я̶ ̶у̶σ̶υ ♥

 

دوست دارم بار ها مزه لبانت را بچشم

طمــع تلـــخی دارد

امــــــا همین که با شیرینی لبانم حل میشود

دلنشین است.....

چشمانت را دوست دارم

چشمانی که به رنگ عمق شب است

و این شب چقدر مرا آرام میکند

صدای مردانه ات دلم را میلرزاند

گوش هایم همیشه به انتظار شنیدن حرف هایت می نشیند

دستان بزرگ و قوی ات

مرا یاد یک واژه می اندازد

و آن هم " امنیت" است

آغوشت همچون دریایی پرتلاطم است

و من چقدر

غرق شدن در این  دریا را دوست دارم

تو فقط "مـــــرد " من بمان

و من هم قول میدهم تا ابد

"بــــــانوی" تمام لحظاتت باشم

 



نظرات شما عزیزان:

رویا
ساعت19:09---28 مرداد 1393
خیلی زیبا بود

ساسانم
ساعت11:29---28 مرداد 1393
سلام
وبت بسیار زیباس
مخصوصا همین مطلبش
عالی بود
موفق باشی


علی اکبر معتمدی
ساعت19:15---27 مرداد 1393
عالی

شروین
ساعت18:27---26 مرداد 1393
خیلی احساسی هست وبت دلم میخواد که لینکت کنم عزیز تو هم منو لینک کن

سامان ویلسون
ساعت18:25---26 مرداد 1393
وب خوبی داری از مطالبت لذت بردم عزیز با ورودت وب من و نورانی کن

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:
25 / 5برچسب:, | 18:8 | ShAgHaYeGh |